Meillä on kaksi omenapuuta ja toisessa puussa oli tänä vuonna ensimmäisen kerran kaksi (2) omenaa, toinen oli ihan yläoksassa ja toinen alempana. Omenat kehittyivät ja alkoivat punertua ja eilen toinen omena oli kadonnut puusta vain yläoksan omena (minun omenani) oli jäljellä. Kysin Harryltä olisiko hän syönyt omenan ei ollut, no mihin kummaan se olisi voinut kadota, ja ihme kun kävelin tontin toiseen päähän niin mikäs se niinä köllötti omenan raato, pureksittu ihan muusiksi. Ryhdyin miettimää asiaa ja silloin minulle välähti olin tehnyt virheen edellisenä päivänä.

Virhe: Menin koirien kanssa katsomaan omenapuuta ja näytin jopa niille katso eikös olekkin hieno omena mammalla, ehkä kommunikoin epäselvästi ja joku koirista ymmärsi, että ota hyvä omena tässä ja kävi poimimassa Harryn omenan puusta, tai sitten teletappi oli pusikossa piilossa ja kuulï omenasta ja tuli ja söi sen. Minä söin välittömästi omani varmuuden vuoksi ja ai että oli hyvä.

846742.jpg

Minun omenani, jonka söin.

846748.jpg

Toisena vaihtoehtona on siisse, että tuo teletappi mikä löytyi puun juurelta on sen Harryn omenan syönyt.846749.jpg

Selvät teletapin hampaan jäljet vai mitä?