Yksi yhteinen yö takana pentuhuoneessa, nukkumisesta ei voinut puhua juurikaan, Bella vaihtoi paikkaa koko ajan ja halusi ulos pissalle ja sitten vesi loppui, että tälläisten pikku puuhien kanssa yhteistä yötä vietettiin. Nyt Bella nukkuu rauhallisesti saunanlauteiden alla. Minä joutessani puhdistin ruokakaapin hyllyt ja uskomatonta kuinka monta vanhentunutta jauhopussia ja tee pakkausta ja jopa makroonipussia löysin kaapistani puhumattakaan noista mausteista. Kyllä Harry yllättyy kun kaapeissa on tilaa tosin miinuksena pakko mainita että joutuu lähtemään ostoksille sillä nyt on kaikki loppu. Ajan täytyy kulua jotenkin tavattoman nopeasti kun kaikki vanhenee niin vikkelään, no olen sen kyllä jo peilistä huomannut Luna ja Diwa ja Lotta sekä Turri nukkuivat sitten Harryn kanssa ja kukaan ei halunnut ulos kertaakaan yöllä vaan kaikki nukkuivat edelleen kun minä tulin Bellan kanssa 5.15 kahvin keittoon ja tekemään eväitä Harrylle. Klo 06 menin herättämään Harryä ja Lotta ja Diwa nousivat venytellen ylös Luna käänsi kylkeään ja jatkoi nukkumista. APUA nuo koirat vedättää mua, miksi niitä pissattaa ja janottaa kun minä olen makuuhuoneessa ja muuten ei. Turri ontuu edelleen jalkaansa ei ehkä ihan niin paljon kuin ennen. Lääke kuuri jatkuu vielä kaksi viikkoa ja remmiliikunta mitä Turri inhoaa, no aina ei auta vaikka inhoaisikin joskus vain täytyy sopeutua.

1382346.jpg

Turri eilen kevyellä metsälenkillä.

1382348.jpg

Diwan kanssa laatuaikaa metsässä

1382352.jpg

Tässä taas hoikkatyttö Luna, joka on taas juoksun jälkeen laihtunut lähes 4,5 kg. Luna syö hyvin, mutta paino vain putosi taas tälläkin kertaa juoksun jälkeen, niin kuin on käynyt joka kerta juoksun jälkeen. Surullista mutta totta. Muuten Luna on ihana oma itsensä.

1382358.jpg

Lotasta on aina jännittävää päästä metsään. Pikkuisen on pylly pystyssä.