Tänään minun piti kertoa teille Neste-Oilin jännästä päivästä työpaikallani, mutta minusta on tullut vanha ja nyt oli työkamerani kyllä mukana millä otin Neste-Oilista kuvia töissä, mutta p........ johto millä kuvat olisi voinut siirtää tietokoneelle jäi töihin. Joten kuulette tästä asiasta vasta huomenna. Koska tänään koirakuvaajani Inga toi minulle muutamia ihania kuvia niin laitankin ne tähän ihailtaviksi.

Ensimmäisenä tulee kuva arvoitus kuka pusikossa luuraa?

1344448.jpg

Olenko minä Bella?

 

Vai olisinko Lotta tai Luna?

1344463.jpg

Joko arvaa olenko Turri?

1344469.jpg

Minä olen Diwa.

1344477.jpg

Ja minä olen näin suuri koira kun nousen pusikosta ylös.

MAMMA KUVIA minusta niin kauniita:

1344480.jpg

Bella Madonna ja vatsa

1344482.jpg

Edelleen Bella ja vatsa

1344485.jpg

Pakko välillä levähtää.

Huomenna siis Neste-Oilin seikkailu Neste Oilin Naantalin jalostamolla.