Ompa ollut ihana päivä tänäänkin. Aina kun pennut ovat nukkuneet on joku isoista leoista päässyt lenkille. Lenkkeily on piristänyt minuakin kovasti. Leikattiin hieman isojen leojen tassukarvoja tänään kun olivat päässeet niin pitkiksi. Minusta tuntuu kuin tuo Lottakin olisi kasvanut niin isoksi tässä ihan huomaamatta, tuolla se istuu rivissä muiden kanssa öljysäiliön katolla ja seuraa pihan ja lähiympäristön tapahtumia. Bellakin sai pienen hetken olla tänään vapaana pihalla kavereiden kanssa ja se piristi Bellaa selvästi, ruokakin maistui  paremmin. Bella sai tänään lettuja kun ne ovat Bellan herkkua ja ruokahalu on hieman kadoksissa (saivat muutkin koirat), tehtiin oikein täysmaitoon, jotta olisivat ravitsevampia. Harrykin söi muutaman koiranletun, no suotakoon hänellekkin pieni herkku hetki. Tässä kun on ollut aikaa kaikkea miettiä, niin olen huomannut, että on hienoa kun on sellaisia ystäviä jotka jaksavat välittää ja neuvoa ja tukea näissä uusissa asioissa, sillä monta kysymystä on syntynyt jo näiden viikkojen aikana ja kun itse on epävarma on hienoa kun saa kääntyä sellaisten ystävien puoleen jotka ovat jo useasti kokeneet tämän syntymänihmeen ja osaavat neuvoa ja tukea.

1416297.jpg

Kaksin aina kaunihimpi

1416301.jpg

Turvallisesti yhdessä

1416309.jpg

Sisko ja sen veli

1416318.jpg

Ei ole mulla ystävää, yksin vaan maata saa

1416327.jpg

Kukaan ei tule mun viereen, mut mä en välitä mä vaan nukun

1416332.jpg

Voi  meidän pikkuista poikaa.

1416338.jpg

NÄLKÄ