Jasmin päätti auttaa siivouspuuhissa ja sai myös itse apulaisia saman tien,seurasin sivusta tapahtumia ja kyllä minua nauratti kun koirat ryhtyivät Jasminia auttamaan, pakko oli hakea kamera.

2118845.jpg

Jasmin: Laitan tämän maton tuohon sovalle kun se on pudonnut lattialle. Lotta: Nousempa valmiiksi sohvalle, että voin auttaa maton levityksessä. Milana: Minäpä nosta tuon tyynyn kun se on pudonnut sohvalta. Diwa: Minä vain menen ohi tämän möllykän kanssa.

2118855.jpg

Jasmiin: Siirtykää!! Lotta: Mä kyllä autan. Milana: Älä töni mä autan sua.

2118864.jpg

Jasmin: Siis minä laitan tämän maton sohvalle. Milana ja Lotta: Me laitetaan tämä matto tähän sohvalle.

2118867.jpg

Jasmin: Kohta menee hermo matonkuteiksi, siirtykää!!! Milana ja Lotta: Kohta on valmista, näin se sujuu yhdessä.

2118871.jpg

Jasmin: Ei tule mitään olkoon. Lotta ja Mílana: Me tehtiin se matto on sohvalla.