Nuo pennut ovat todella hauskoja kun niitä seuraa koko päivän niin näkee vaikka minkälaista nukkuma-asentoa. Lotan ilme on niin onnellinen kun pennut mönkivät kainaloon nukkumaan. Ai niin Lotta on virkistynyt ja alkaa olla voimissaan ruokakin maistuu ja tyttö hoitaa vauvojaan hyvin antaumuksella.

Tässä ensimmäinen pentu joka on lähdössä suureen mailmaan oli ylittänyt pentulaatikon reunan ja siirtynyt nukkumaan sen ulkopuolelle.

Vauvojen pesuhetki

Minä ja mun sisko

Ja tassut taivasta kohden

Rivissä kauniisti aterialla

Ja sitten ihan sikin sokin

Lotan perhe

Samassa rivissä nukutaan ja syödään kaikki yhdessä koossa

Siskokset päällekkäin

Äipän vieressä ja lasten keskellä on hyvä olla

Iso poika ja pieni tyttö vierekkäin

Ja siten alkaa taas puhdistus hetki

Poski poskea vasten

Tyttö poika poika tyttö

Kauniita unia porukalla

Äidin kainalo on se paras paikka nukkua

Vatsa täynnä ja tassut taivasta kohden

Minä olen sokea ja kuuro mutta minä löydän kyllä parhaan petipaikan kun sellainen on tarjolla

Kaverille kans

Valtavan korkealta minä lähdin joten väsyin matkalla ja otan pienet unet

Söpö napa

Tässä näkyy tuo pennun valtava kieli minkä pentu kiertää Lotan nisän ympärille ja vaikka emo nousee ylös niin pentu voi jäädä roikkumaan nisään, on siinä muuten imua kerrakseen.