Tänään oli taas sangen ahuska ilta kun tiesin että saamme lenkkiseuraa ja sieltä sitten Paloma ja Perla tulivatkin ja tänään oli BB:n vuoro päästä tyttöjen kanssa lenkille. Ennen lenkille lähtöä otettiin suurin energia pois leikkimällä leikkiä minulla on omena et saakkaan sitä pois.

Minun omenani

Perla on tosi taitava väistelmään ja hurjan nopea juoksemaan karkuun. Paloma ja BB eivät edes yhdessä saaneet Perlaa kiinni ja omenaa pois.

Lenkkikaverit

Katso sinä oikealle minä katson vasemmalle.
Olessamme metsässä sain kivan yllätyspuhelun, sillä Manta oli saapunut kyläilemään Auraan ja samalla retkellä he lupasivat tulla meillä käymään, nyt vain tassua toisen eteen ja niin selviydyimme lenkistä ja kun saavuimme pihalle niin meitä odotti siellä.

Kaunis Manta tyttönen

Hieman aluksi jännitti kun tuo hurja joukko ssapui pihalle, mutta nopeasti Manta tutustui muihin ja leikit alkoivat.

Meistä tuli kaverit

Juu leikitään vaan yhdessä mutta minähän kuitenkin olen isompi ja viisaampi

Manta

Belunan XL Golden Dream "Manta"

Mä haluun leikkiä siskonkin kanssa.

No sieltähän se sisko tuli vauhdilla

Ei leikitään me vaan yhdessä.

Me peltaan siskon kanssa palloa.

Hauskaa että Mantakin pääsi käymään ja sai tavata siskonsa ja Paloman, koirilla oli tosi hauskaa.

Joukkoon liittyi myös Lotta äiti.
Kiitos hauskasta illasta.