Kuvia automatkasta, kuvia kotoa, tutustumista perheeseen, ihania terveisiä

Hertta

Belunan XL Black Velvet

Lilin toteutunut unelma.

Täsä Ozzy-poika matkalla kotiin. Belunan XL Rob Roy

Belunan XL Malibu Beach "Perla"

Perla söpöliini

Tässä on meidän uusi "vauva" Perla

Katso Paloma tässä on Perla

Tarkempi tutkimus täytyy suorittaa.

Katso kun mulla on hieno keppi

Ei vielä ymmärtänyt Perla mun hienosta kepistä mutta kyllä mä opetan sen leikkimään.

Banjo , Paloma ja Perla

Belunan XL Malibu Beach "Perla"  Tarjan ja Kain Helmi


Belunan XL Sea Breeze "Sissi" kotona

Belindan pikkusisko Sissi

Belunan XL Coco Loco "Roomeo"

Hei huomaa mut mä olen sun uusi ystävä

No mä taidan huomata sut vasta myöhemmin kun nää uudet lelut on niin kiinnostavia.

Romeo ja pesukarhu

Kun mä kyllästyn tähän pesukarhuun niin mä kysyn uudelleen tuolta kisulta jos se alkaa mun kaveriksi.